Acquire

De dienstverlening van Kamp Twente tijdens het coronavirus (COVID-19)

Nu het kabinet enkele aanvullende maatregelen heeft genomen om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, willen wij u graag op de hoogte van houden hoe Kamp Twente zijn beleid heeft aangepast. 


Werkplaats gewoon OPEN!

De werkplaats van Kamp Twente blijft open voor onderhoud, reparatie of schade aan uw auto. Heeft u een afspraak voor uw auto gepland in de werkplaats, dan kan deze gewoon doorgaan.

Heeft uw auto onderhoud en/of reparatie nodig maar u heeft nog geen afspraak? Of heeft u schade aan uw auto?


Online Showroom

Door de maatregelen die de overheid heeft genomen is onze showroom in Almelo en Hengelo gesloten. Daarom bieden wij u een online showroom aan.

Onze verkoopadviseurs kunnen u online helpen via bijvoorbeeld Whatsapp, Facetime en/of Skype om een auto in onze showroom te laten zien, een taxatie te doen of voor een informatief gesprek. Neem hiervoor contact met ons op en wij regelen de rest.

Telefonisch of per mail zijn wij natuurlijk voor al uw vragen ook bereikbaar.  

 

Stel uw nieuwe Opel samen


Aflevering aan huis

Omdat onze showroom dicht is kunnen wij bij ons bedrijf geen auto's afleveren door de maatregelen die zijn genomen door de overheid.

Maar niet getreurd, als uw auto binnen is komen wij uw auto persoonlijk bij u thuis afleveren zodat u niet langer hoeft te wachten dan nodig. Zo kunt u snel genieten van uw nieuwe auto.

Ik wil een proefrit maken, kan dat nog?

Het is nog steeds mogelijk om een proefrit te maken! Neem contact op om een afspraak te plannen en details af te stemmen. Wij willen benadrukken dat we op alle gebieden de RIVM-richtlijnen hanteren en dus ook als het gaat om een proefrit. Wij zorgen ervoor dat uw favoriete auto goed is schoon gemaakt en de verkoop-adviseur op gepaste afstand zaken ter plaatse afstemt, zodat u met een gerust hart kunt genieten van een rit in ‘uw’ nieuwe auto. Als u toch nog twijfelt kunt u een proefrit aan huis aanvragen.


Standaard maatregelen volgens richtlijnen RIVM

 

  • 1. Wij schudden geen handen meer en overal in ons bedrijf houden wij ons aan de 1,5 meter afstand-regel
  • 2. Het dragen van een mondkapje is verplicht
  • 3. Kom u uw auto bij voorkeur alleen brengen en halen en blijf niet meer wachten tot dat uw auto klaar is
  • 4. Zodra de auto klaar is, nemen wij contact met u op. Er zijn gratis fietsen beschikbaar als vervangend vervoer. Ook kunnen wij uw auto gratis bij uw huis ophalen en na reparatie terugbrengen.
  • 5. Medewerkers met klachten mogen niet naar werk komen
  • 6. Medewerkers die in uw auto rijden en / of deze repareren, zijn zich extra bewust van hygiëne. Zij reinigen contactpunten in de auto (zoals stuur en versnellingspook), gebruiken waar mogelijk handschoenen en wassen hun handen na contact met uw auto volgens de richtlijnen van het RIVM.
  • 7. Onze voorkeur gaat uit naar een pinbetaling. Wij reinigen het pinapparaat na elke handeling grondig. Bij contante betaling graag het geld op de balie neerleggen zodat onze collega dit kan pakken zonder contact met elkaar te hebben.
  • 8. Bent u verkouden, hoest u of hebt u of iemand in uw huishouden koorts? Dan dient u uw afspraak te verplaatsen. Dan kan eenvoudig door contact met ons op te nemen.