Opel Klanttevredenheid Award

Kamp Twente wint voor de 3e keer de Opel Klanttevredenheid Award

Almelo – Opel-dealer Kamp Twente heeft de 3e keer achter elkaar de felbegeerde Opel Klanttevredenheid Award (OKA) in de wacht gesleept. Sinds de invoering van de OKA is deze iedere keer gewonnen door Kamp Twente. Het bedrijf ontving deze onderscheiding naar aanleiding van de uitstekende klanttevredenheidsscore in 2015.

De OKA wordt uitgereikt aan Opel-dealers die zeer hoog scoren in de Opel klanttevredenheidsenquetes, die worden verstuurd na aflevering van een nieuwe Opel of na serviceonderhoud/reparatie. Uiteindelijk komt het er daarbij op neer dat de betreffende dealer door de klant wordt aanbevolen bij vrienden/familie.

De resultaten zijn gemeten in de periode van januari tot en met december 2015.

Mark Kamp van Kamp Twente ontving de award uit handen van Johan Claassen, Algemeen directeur bij Opel Nederland. “Onze dealers focussen zich volledig op klanttevredenheid om daarmee klanten te behouden en onze klanten ambassadeur te maken van het merk. Een tevreden klant is veelal een blijvende klant. Het doel van de OKA-uitreiking is om Kamp Twente en zijn medewerkers te belonen voor hun succesvolle werkwijze, die leidt tot een zeer hoge klanttevredenheid”, aldus Claassen

Onze vestigingen

Meer info

‚ÄčKlanttevredenheid